Friday, December 22, 2017

Hakukoneoptimointi on tulevan ennakoimista

Kun kilpailutilanne tiivistyy, ennakoinnin merkitys korostuu. Hakukoneoptimoinnilla voit varmistaa ennakolta, että tuotteesi ja palvelusi ovat hakukoneissa näkyvillä silloin, kun niitä haetaan.

Hakukoneoptimointi vaiheessa etsitään yrityksellesi merkittävät hakusanat, joilla halutaan näkyä Googlen hakutuloksissa. Toimiva ja tuloksia tuova optimointi alkaa siitä, että verkkosivusto tehdään alusta lähtien Googlea varten. Toki toimenpiteet auttavat vanhojakin sivuja, jotka eivät sijoitu hakukoneissa ja se kannattaa aina ehdottomasti tehdä.

Jos sinua kiinnostaa omien nettisivujesi tila, niin kannattaa selvittää mitkä ovat tuottavimmat hakusanat ja ettei ne ole liian kilpailtuja, jotta niille kannattaa lähteä sivujasi optimoimaan. Tämän voit tehdä itsekin ilmaisilla ohjelmilla, mutta kannattaa toki laskea hintaa omallekin ajalle - monesti hakukone-ammattilainen tekee sen kustannustehokkaammin sekä lopputulos on jotain muuta kuin mutu-tietoa.


Hakukoneoptimointi hinta

hakukoneoptimointi hinta on pieni verrattuna siihen, ettet sitä tekisi. 90% asiakkaistasi aloittaa tuotteiden tai palvelujen etsimisen hakukoneista. Vaikka yrityksesi toiminta ei tänä päivänä olisikaan riippuvainen hakukonetuloksista, se voi olla sitä joku päivä - ja silloin on jo hieman myöhäistä aloittaa...

Jos tiedät omat merkittävät hakusanasi, niin kannattaa tutkia, kuinka niillä sijoitut eri hakukoneissa. Jotta tulos olisi aito, hakusanat täytyy syöttää hakukoneeseen "incognito/private"-tilassa. Silloin oma selaus- ja hakuhistoriasi ei vääristä tulosta. Koska kuitenkin olet omilla sivuillasi vieraillut, jää siitä Googleen jälki ja se suosii vierailemiasi sivuja myös hakutuloksissa.


No comments:

Post a Comment